Prohlédnuté produkty

Slevy

Barbera d'Asti DOCG 2016

B101

Nový produkt

Tato Barbera je základní víno vinařství, harmonické ovocité víno vhodné k téměř jakémukoliv jídlu s výjimkou těžkých úprav červeného masa nebo zvěřiny. Bezkonkurenční víno v poměru kvalita/cena. Doporučujeme zvláště k těstovinám a lehkým úpravám masa. 

Více informací

207 Kč s DPH

-10%

 230 Kč s DPH 

Parametry

Země původuItálie
RegionPiemont
Barvatmavě rubínová, v období plné zralosti může získat až hnědavé tóny
Vůněve vůni cítíme černé ovoce s tóny čokolády
Chuťcítíme chuť vyzrálého ovoce, především třešní a švestek, v pozdějším věku i marmeládové tóny
Obsah cukruSuché
OdrůdaBarbera
Ročník2016
Alkohol13.5%
Archivace3 – 5 roků
OceněníPrague Wine Trophy 2018: Velká zlatá medaile a titul "Prague Premium Gold"
PříležitostGastronomie
Jídlozvláště k těstovinám a lehkým úpravám masa, sýrům typu Brie

Více informací

Vinice

Rodinná vinice Bricco Quaglia v městečku Costigliole d’Asti; svah s jižní orientací, stáří keřů asi 20 roků; půda převážně jílovito-vápenitá

Výroba

Ruční sběr s výběrem hroznů pro další zpracování probíhá v první polovině října. Fermentace na slupkách probíhá v nerezovém tanku při kontrolované teplotě po dobu 8 dnů. Následuje zrání v nerezovém tanku po dobu asi 8 měsíců, následuje lahvování a ležení na lahvi asi 4 měsíce, než je víno připraveno na cestu k zákazníkovi.

Zajímavost

Barbera je nejrozšířenější odrůda oblasti Piemont, touto odrůdou je osázeno více než 50% plochy vinic v Piemontu. Naše Barbera je základní víno vinařství, harmonické víno vhodné k téměř jakémukoliv jídlu s výjimkou těžkých úprav červeného masa nebo zvěřiny. Bezkonkurenční víno v poměru kvalita/cena - toto víno ročník co ročník získává Zlatou medaili na soutěži Prague Wine Trophy.

Produkce

Asi 30,000 lahví ročně.

Další ocenění

Předchozí ročníky získaly ocenění na Prague Wine Trophy: PWT 2016, Prague Gold pro Barbera 2014; PWT 2015, Prague Gold pro Barbera 2012; PWT 2013, Prague Gold pro Barbera 2011. 

Je Vám více než 18 let?

Tento elektronický obchod propaguje alkohol.

Ano Ne